Un chef la Sauna club Funpalast

Eu merg la FP doar dacă este chef

funpalast

Cum am zis în ultimul meu articol despre cluburile cu sauna, prefer Goldent Time dar merg ocazional şi la Fpentru chefuri. Chefurile de la Funpalast sunt ţinute de regula la fiecare 2 săptămâni(pentru a tine localul in viaţă cred). Clubul se umple atunci cu ursi polari si fete. Am fost ultima data pe 22 februarie 2013 şi motoul fusese:

,,Luft şi Sex” – adică aer şi sex
Din cauză că era weekend, clubul era deschis până la 6 dimineaţa.


 Câte fete erau şi cum arătau?
La chefuri sunt de regula 60-80 de fete dar având in vedere circumstanţele de sezon şi economia proastă din Austria (şi a lumi de altfel) au redus un pic numărul de fete la 50-60 în ziua când am mers şi erau nişte gagici destul de drăguţe printre ele şi aş spune că era câte una pentru gustul fiecăruia.

 

 

Cum erau îmbrăcate fetele?

funpalast_featured1Două cuvinte : Îmbrăcate prost toate!
Am specificat că fetele de la FP nu au un cod vestimentar fix, lucruri care demonstrează foarte bine că ele nu ştiu să îşi aleagă hainele. Cam toate hainele erau negre. Am demonstrat în articolul precedent că culorile de la Funplast sunt prea închise iar faptul că fetele erau îmbrăcate în negru doar accentuează asta.
Dar să fiu cinstit unii consideră că atmosferă era bună şi este o idee bună şi negru arată bine dar eu cred că este urât şi reuşeşte să ma facă mai puţin excitat!
De la ultima mea vizită de l FP şi acum nu s-au schimbat multe înafară de fete. Am văzut multe fete noi iar fetele pe care le ştiam ca fiind fidele nu erau prezente la acest chef. Fetele noi erau destul de frumuşele dacă nu erau îmbrăcate atât de prost. Iarăşi dacă compar fetele de la GT şi cele de la FP observ că cele de la GT arată mai bine. Dacă ar trebuie să dau note aş da pe următoarele:

  • Notele fetelor de Funpalast sunt:
  • 10 este cea mai mare şi 1 cea mai mică
  • Aspectul general -6
  • Gustul vestimentar al fetelor şi accesoriile 5
  • Corpul şi parul fetelor 7
  • Varietatea fetelor 7
  • Comportamentul şi toanele generale ale fetelor

Am avut parte de mai bine dar şi de mai rău decât acum. Fetele nu erau tocmai încântate de tipi care veniseră pentru chef dar erau destul de degajate şi liniştite. Cel puţin aşa îmi părea mie. Toate s-au comportat prietenos faţă de mine şi nu au fost niciodată obraznice sau înjositoare faţă de mine şi nu m-au înjurat dacă nu le duceam în cameră. Aceasta este o îmbunătăţire la ceea ce mi s-a întâmplat în trecut.

Mâncarea de la această petrecere – gătitul de show

Mâncarea de la Funplast este mult mai bună când este un chef decât într-o noapte obişnuită. Într-o noapte când este chef mâncarea este chiar gustoasă, deşi este aceeaşi:big_02_0

  • Peşte prăjit
  • Cotlet de porc
  • Cartofi prăjiţi
  • Orez cu legume
  • Salată proaspătă
  • Câţiva cârnaţi pe grill
  • Costiţă de porc
  • Aripioare de pui
  • Câteodată chebap
  • Carne pe băţ, de regulă pui

Showul de gătit începe la ora 19 şi ţine până dimineaţa atâta vreme cât este mâncare. Înainte de 7 fac un mic dejun ca un bufet dar nu este atât de fantastic.
Pe cine am futut ieri la chef?
Să vă spun că am avut o noapte fantastică şi două din performanţele mele cele mai bune şi cele mai bune acte sexuale din viaţa mea.

Prima fată Dana

Dana este foarte frumoasă, blondă cu picioare lungi, o fată de înger, un zâmbet cald şi are tot ce ar mai fi nevoie, poate sănii ei sunt un pic cam… inexistenţi… dar înafară de aia este foarte frumoasă şi căutată. Era deja plină de programării. Mulţi oaspeţi mi-au recomandat-o şi dacă nu o făceau nu aş fi vizitat-o deoarece îmi dădea impresia că era cam frigidă.
Am înşfăcat-o după masă am stat un pic la cioace pentru a face mai uşor actul sexual. Şi a fost o noapte bună dar nu datorită lui Dana, trebuie să recunosc. Am mers la una din camerele de la parter
Dana arată ca un îngeraş cu parul ei blond şi corp suplu şi zâmbetul ei călduţ. Ea zice că este din Moldova şi arată de parcă ar fi dar am dubiile mele. Cred că este româncă poate din regiunea care are acelaşi nume. Dar asta nu contează întrucât îmi plac româncele oricum. Când s-a dezbrăcat am fost cam dezamăgit că are sânii cam plaţi. Aproape nimic acolo. Câteodată mă excită dar acum nu era cazul.
Dana este o fată profesională şi se comportă de parcă îî place de fiecare client deşi clar nu îi pasă prea mult. Bine că sunt veteran şi îmi dau seama într-o secundă. Poate era mai bine dacă nu îmi dădeam seama imediat să fi trăit sub o iluzie. După un minut mi-am dat seama că Dana are o rutină care funcţionează cu majoritatea tipilor. Practic ea se comportă de parcă este foarte excitată dar ia prezervativul imediat ce începe să sugă. Am implorat dar nu făcea oral fară prezervativ.
Nu i-a plăcut deloc când i-am făcut cunilingus.
Dar nu dea aia nu mi-a plăcut. Pur şi simplu era prea profesională şi asta nu e bine pentru pula mea. Prima fată a fost o dezamăgire totală. După un pic de saună şi un pic de odihnă eram pregătit pentru un pic de acţiune.

A două fata Beatrice

Beatrice arăta aproape perfect, fusese recomandată cu căldură de către un tip de la Maxim care are aproape aceleaşi gusturi în fete ca mine. Preţuiesc toate recomandările sale şi am avut de câştigat de fiecare data. Mersi frate, şti tu cine eşti !
Beatrice este înalta, sveltă, are parul negru şi corpul perfect cu sâni mici dar mai mari decât cei a Danei. Are şi un bronz superb şi este o frumuseţe tipic românească care ar putea să fie cu uşurinţă un top model. Recunosc părea destul de rezervată şi tupeistă dar de îndată ce am început să vorbesc cu ea treaba merse destul de bine. După 10 minute de vorbit cu ea ne-am decis să mergem în camera din turn unde era ceva muzică. Nu îmi plac paturile de acolo de sus întrucât ele sunt separate doar de perdele şi oricine se poate uita la noi, de asemenea se aud zgomotele de la patul de lângă tine.
Insă Beatrice care fusese recomandată doar de către un singur tip de la maxim, dar primise note proaste de la alţi tipi, fusese fantastică. Era atât de curată şi delicate că puteam să o mănânc toată noaptea. Orarul ei neprotejat fusese destul de bun şi m-a făcut să mă simt destul de confortabil. Să nu credeţi că oferă experienţă de prietenă dar este este frumoasă şi este obligatoriu că oricine trece pe aici să îî facă o vizită. Păcat că nu pot să arăt o poză cu ea.

Un pic de odihnă şi fata fară nume din Constanţa

După ce am venit de la Beatrice şi am încercat să trag un pui de somn pe canapele de la FP o fată a cărui nume nu îl mai reţin a venit şi a început să vorbească cu mine. Eram oboist şi nu eram gată pentru încă un act.
A decis să stea cu mine un pic oricum şi am povestit un pic despre una alta. Pot doar să o descriu că chiar nu îmi aduc aminte numele ei. Este un pic mai scundă decât Beatrice, un pic mai băieţoasă. Parcă zise că era din constanţa. După un pic de vorbă am rugat-o să revină peste două ore că chiar îmi trebuia să ma odihnesc. Cum trecuse timpul ajunsei să îmi doresc să merg într-o camera cu ea şi aşa am şi făcut. Pană a venit am tras puiul de somn nu ştiu cât timp şi am mers până în sauna. Nu era poker în noaptea aia dar după câteva cioace cu alţi clienţi, cu o plimbare în stânga în dreaptă incă un pic de sauna fusesem pregătit pentru o acţiune cam pe la 3 dimineaţa. Nu fusese pregătită pe loc, am aşteptat un pic şi am mers după ea.
Am mers la una din camerele de la parter, am aşteptat un pic nu prea multă vreme, săruturile neaşteptate nu erau de aşteptat, deşi eram destul de compatibili. Nu am lăsat să ma deranjeze aşa ceva şi am făcut ca de obicei, un preludiu lent, şi clar îî plăcea destul de mult . Niciuna din fete nu permitea săruturi. Dar în ciuda lipsei de săruturi am avut o jumătate de oră de pasiune curate, şi nici măcar nu a încercat să ia lubrifiantul.
Sunt destul de enervate că nu reţin numele ei. Ea este cea mai bună experienţă sexuală pe care am avut-o la un club cu Sauna. Ea este şi o tipa tânără şi frumoasă.

Sumarul petreceri de la Fun Palas

În continuare cred că Goldentime este un loc mult mai bun, în mod normal. Chiar şi în seara asta am avut o experienţă neplăcută dar pe urma am avut doar două experienţe placate.

Posted on March 30, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

