Bonita de la Oelweingasse 18 înghite tot

Bonita lucrează în Viena de cel puţin o jumătate de an. Am văzut-o cu alte ocazii în locaţii diferiteBonita4 sex viena din Vienei. Prima dată am văzut-o în districtul 12 în Arndtstrasse 6 şi pe urmă în Arndtstrasse 24. Preţ de câteva luni a fost în Oelweingasse şi poate va sta acolo Arndtstrasse 6 şi 24 sunt studiouri de clasă inferioară cu o reputaţie că fetele de acolo oferă sex neprotejat şi Studio Oelweingasse 18 nu este aşa de diferit. Am urmărit în permanenţă raporturile despre acel loc am fost doar ca să văd ce se întâmplă dar, nu cu intenţiona de a face o programare cu vreo fată pentru că este un loc infect care nu îndeplineşte nici unul din standardele mele.

Studioul în sine este destul la vedere şi clar vizibil de la stradă. Strada în sine nu este prea aglomerată dar când stai în faţa sa şi vrei să intri fi pregătit să fi văzut

De îndată ce intri, este “sufrageria” unde fetele îşi petrec o parte din timp şi aşteaptă musafiri. Un pic mai în spate sunt 2 camere care sunt alăturate şi în capăt este un duş şi un WC. Totul este sub standard.

Preţuri mici în Oelweingasse 18

Aşa ajungem la singurul avantaj al studioului, preţurile foarte mici:

  • Oral şi înghiţit 30 euro
  • 15 minute oral şi sex 40 de euro
  • 10 euro în plus pentru sex neprotejat (vă rog să ştiţi că înainte sexul neprotejat era 50 de euro)

Pentru 30 de minute şi 60 de minute preţurile cresc desigur dar în general este un loc foarte ieftin pentru a te descărca dacă nu te interesează prea mult ambientul.

De ce am mers acolo?

Să zicem doar că eram în cartier şi am citit raporturi bune despre Bonita şi mi-am zis să o încerc.bonita placeri viena

După ce m-au lăsat să intru (şi sunt cel puţin 3 oameni care îşi plimbau căţei sau pur şi simplu se plimbau şi se uitam la mine când intram în studio) am văzut trei fete în total:

Bonita care este subiectul acestui articol

O altă tipă cu părul brunet cu un corp bun dar un mod ciudat de a se uita la mine

Şi una cu ţâţele mari şi un cur cât al unei iepe. Vă rog să nu vă supăraţi pe mine dar curul şi ţâţele sale sunt colosale şi sunt convins că sunt bărbaţi care poftesc tocmai aşa ceva şi probabil că ea scoate mulţi bani dar eu nu aş face nimic cu ea.

Bonita corpul şi creierul studioului

Este destul de clar că Bonita este şefa acelui studio ea face toate negocierile şi oferă informaţiile legate de preţ am decis să aleg  un sex rapid că nu văd stând mai multă vreme la ea decât 10-15 minute, timp suficient pentru a-mi face treaba şi a pleca de acolo. Nu pot recomanda să staţi mai mult de atât doar dacă nu vă place o atmosferă ieftină şi murdară. Am făcut un duş rapid şi am făcut un duş rapid, nu prea era gel de duş şi nu era nicio perdea şi m-am întors la Bonita în camera alăturată.

Când s-a întors am plătit cei 40 de euro şi se dezbrăcase, arătându-mi o pereche de sâni naturali care sunt peste medie la mărime dar uşor ciudaţi, unul este mai mare decât celălalt. Corpul ei este ok şi cam mic şi nu are o ţinută aşa de fantastică. Faţa ei este bună. Este o fată frumoasă, cu dinţi albi frumoşi şi un zâmbet cald şi tandru. Este politicoasă şi nu pot să spun nimic rău despre ea ca persoană.

Bonita actul sexual

Deşi este cumsecade în general, actul sexual cu ea este destul de mecanic. Felul acesta de a face bonita sex vienasex nu este rău întodeauna şi pot spune că oralul a fost excelent. O să te sugă şi lingă şi o să pună sus şi jos şi să nu credeţi că este genul de fata care să refuze o anumită dorinţă la oral. Am lăsat-o să mă sugă în jur de 6-7 minute până am făcut-o să îmi pună prezervativul şi uleiul. Ea mi-a zis “bissi Öl bitte” mai pe româneşte că nu are gel lubrifiant dar că uleiul este îndeajuns de bun.

Într-un loc unde fetele se fut neprotejat, nici nu îmi trecuse prin minte să mă duc la ea colo jos şi nu recomand nimănui să o facă. Pot să fie urme ale tipului precedent şi după ce şti este prea târziu. Dar dacă vă excită gândul daţi drumul lingeţi-o cât vreţi din partea mea. Poate ar fi şi mai bună atunci.

În 15 minute nu ai timp pentru prea multe poziţii şi nu aveam chef să fut prea mult în aceea zi şi nu eram îndeajuns de beat încât să fiu descătuşat şi după câteva penetrări am scos prezervativul şi mi-am dat drumul în gura ei, auzisem că zâmbeşte când faci aşa dar nu o a făcut-o cu mine.

Cu treaba terminată am luat-o la sănătoasa

În studioul Oelweingasse am făcut ceva ce chiar nu fac niciodată, am plecat fară să fac duş după. Nu era suficient de curat pentru mine şi prosoapele miroseau un pic.

Bonita pe scurt

Calităţi:

  • Nu arată rău primeşte un 6
  • Este cumsecade şi prietenoasă
  • Preţul este mic
  • Oralul este foarte bun
  • Înghite
  • Ideală pentru o partidă rapidă

Defecte:

  • Studioul este jalnic
  • Sexul fără prezervativ este la ordinea zilei
  • Oameni te vor vedea că stai în faţa studioului şi că intri
  • Nu este uşor să găseşti un loc de parcare

Sunt mai multe calităţi decât defecte dar nu mă voi întoarce.

Sunt studiouri mult mai bune in Viena desi un pic mai scumpe, dar preţul este justificat având in vedere că îndeplinesc anumite standarde de igienă.

Posted on December 11, 2012, in Fete, Gazde and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

