Natalia din Centrul Eros Laufhaus Vienna Triesterstrasse

A fost ceva vreme de când am scris un alt articol pe blog şi am multe de scris în mai multe locuri unele întâlnire bune şi altele nu atât de bune. Voi începe cu ultima întrucât este cea mai recentă deoarece îmi aduc aminte cam tot ce s-a întâmplat, nu eram atât de beat criţă atunci.

Azi scriu despre Natalie din centrul eros Laufhaus Vienna

Natalie in Laufhaus Vienna – Triesterstrasse sex viena

Abordând-o pe Natalia din România

Ca de obicei am cercetat online şi m-am decis să o văd pe Natalia în aceea noapte anume când fost mai muncit decât o friptură braziliană, tot ce îmi trebuia era cineva de companie. Am mai văzut-o în alt studio unde a lucra înainte. Estimez că asta s-a întâmplat în jur de şase luni înainte, până când să hotărât să lucreze pe cont propriu la un centru eros. Înainte lucrase la bordelul de pe Penzingerstrasse 95, 1140 Wien.

Am sunat-o să văd dacă mai este disponibilă şi să o întreb de condiţii şi preţ. Aşa cum este cazul cu majoritatea fetelor de la un centru eros, nu le plac telefoanele şi sunt enervate de ele. Doar câteva profesioniste alese pe sprânceană ştiu să se vândă pe telefon. Am avut norocul că deja tranzacţia a fost făcută cu câteva luni înainte la studio dar m am hotărât să iau pe altcineva la respectivul bordel. Ştiam că voi reveni la ea şi acum a sosit clipa. Dar era cam rezervată aproape neprietenoasă la telefon. Felul în care ea mi a explicat programul ei amestecând germană şi engleză, a reuşit chiar să mă facă să râd un pic. M-am urcat în maşină şi am mers la centrul eros din districtul al 10 lea, am parcat chiar în faţa centrului şi am intrat vijelios. Intrarea nu este chiar pe Triesterstrasse dar la o stradă lăturalnică Angeligasse 111.

 

Centru Eros Laufhaus Viena – casa

Era destul de târziu, la scurtă vreme după 1 dimineaţa ca de obicei eram singurul client pe hol. Nu ştiu care e treaba cu Centrele Eros dar sunt tot timpul goale dar pline de fete frumoase.

La intrarea prin garaj este un semn că minorii nu pot intra şi sunt camere de luat vederi acolo, acestea sunt două lucruri care îşi au locul şi nu mă sperie aşadar am intrat. La intrare din faţa scărilor sunt două automate, unul de cafea şi altul de sucuri. Pe partea opusă pe un perete sunt poze cu feţele şi numărul camerelor în care pot fi găsite. Centrul este nou, curat şi modern. Arată cam clinic dar asta este spre bine deoarece sugerează curăţenie. În total sunt 40 de camere, peste jumătate par să fie folosite de fete. Ştiu pe multe din ele din cluburi de noapte, studiouri sau cluburi cu saună. Astea fiind spuse nu cred că acest centru eros a avut o anumită strategie de deschidere şi nu văd rostul unui alt centru eros în Viena dar orişicine este liber să meargă la ruină. Ceea ce încerc să zic este că fetele au acum un alt loc unde să meargă dacă nu le merge bine undeva. Dar casa în sine nu are grijă să aducă fete noi, ceea ce face ca fetele doar să circule. Noi clienţi nu beneficiem de la asta şi nici fetele.

Mă duc în camera 18 şi bat de mai multe ori. Natalia nu era acolo ci în camera alăturată vorbind cu prietena ei şi după ce a observat că băteam la uşa a ieşit şi mi-a dat drumul în camera ei mică.

Natalie in Laufhaus Vienna – Triesterstrasse distractie viena

Camera lui Natalia

Este prima dată când văd o cameră dintr un centru Eros pe dinăuntru şi nu am cu ce o să o compar. Aceasta este foarte mică şi total nouă ca întreg centrul de altfel. Când intri vezi un duş mititel la stânga poziţionat lângă o chiuvetă urmate de un pat mic. Această cameră avea o fereastră şi bănuiesc că toate aveau.

Natalie in Laufhaus Vienna – Triesterstrasse placeri viena

Natalia – discuţia despre preţ

Întotdeauna este la fel cu fetele dintr-un centru eros au o listă cu preţuri pe care nu ai cum să o negociezi.

  • 15 minute 50 euro acoperită toată
  • sărut încă 20
  • neprotejat franţuzesc încă 20
  • ejaculare în gură încă 20

Nu are rost să încep o discuţie legată de preţul ei pentru 15 minute şi cum în alte locuri ai putea primi mai mult pentru banii respectivi. Eu am vrut să fiu şi să simt faţa asta şi bani au venit pe locul doi.

Am întrebat o dacă aş fi primit un discount dacă luăm întreg pachetul dar se pare că nu era cazul. M-am decis să iau tot pachetul mai puţin ejacularea în gură ştiind prea bine că dacă nu eram aşa de încins i-aş fi zis doar să fie sănătoasă. I-am dat banii, m-am dezbrăcat aşa cum a făcut şi ea şi m-am aşezat în pat aşteptând să văd aceasta fată apetisantă de 20 de ani.

Natalie in Laufhaus Vienna – Triesterstrasse fata viena

Natalia – felul în care arată şi actul sexual

Aţi văzut pozele ele şi sunt reale nu a fost necesar prea mult photoshop. Este foarte sexy, destul de scundă, şi uşor de manipulate având în jur 45 kg. Are curul ferm la fel ca şi ţâţele sale şi pielea este curată şi frumoasă. Nu avea niciun un pic de machiaj nici măcar ruj şi avea părul nearanjat. Cu toate acestea era frumoasă natural chiar uşor asiatică. Poate are ceva strămoşi rromi dar nu am întrebat. Este foarte drăguţă dar strictă cu banii, timpul şi serviciile. Ea venise lângă mine cu un zâmbet pe buze şi pe urmă am început să ne atingem. Foarte surprinzător sexul oral a fost fantastic! Nu ştiu ce a făcut dar m-a făcut să mă simt super, nu mi-a dat plictisitorul sus jos pe care îl primeşti de obicei. În schimb mi-a dat ceva ce îşi merita toţi banii. Nu am primit săruturi sincere, cum mă aşteptam de altfel, doar după ce eu m-am jucat un pic cu ea. Iarăşi am făcut ceea ce trebuia că a devenit romantică cu mine şi cum am început să facem sex şi săruturile au luat frâu. Ştiam că aveam doar 15 mânuţe aşa că a trebuit să scurtez actul şi nu am putut să fac toate poziţiile pe care l-am dorit dar şi-au meritat banii şi am pleca satisfăcut pe deplin, totuşi cu 90 de euro mai puţin pentru un sprint de 15 minute.

Spuneţi ce vreţi despre acest centru eros sau despre toate, dar Natalia este sexy şi mă voi mai întâlni cu ea. Sper doar că nu o să fie aici. Fetele devin prea răsfăţate ceea ce ia din distracţie. Aş fi bucuros să mă revăd cu ea într un club de noapte cum e Maxim sau într un club cu sauna atunci aş avea mai mult timp şi negocieri mai puţine.

Natalie in Laufhaus Vienna – Triesterstrasse prostitutie viena

De actualitate

Natalia este în concediu din 6 august până pe 20 august 2012 am văzut asta pe website-ul centrului eros. Cei ce vor să o vadă în urma acestui review trebuie să aibă răbdare.

Ultima actualitate din 30 august 2012

Natalia a revenit pe Penzingerstrasse 95 şi puteţi să vă faceţi o programare la website ul Penzingerstrasse 95.

Clar, că afacerea de la centrul Eros nu i-a mers, chiar dacă era unul dintre cele mai noi şi drăguţe din Viena nu este îndeajuns de bun.

Posted on December 6, 2012, in Centru Eros, Fete, Laufhaus and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

