Isabella Goldentime

Isabella este o frumuşică care lucrează la clubul cu saună Goldentime. Ce e un club cu saună? Am să explic într-un articol viitor când timpul îmi va permite.

Aşteptam deja de ceva vreme să mă duc într-o cameră cu ea. O ştiam deja de pe website, la TV la un reportaj despre Goldentime şi la Laufhaus unde lucra înainte să vină la Goldentime. Nu este fata cea mai slabă din lume dar în general are un corp uluitor de sexy cu ţâţe fantastice şi un cur fain. Este o fată prietenoasă care vorbeşte decent limba engleză şi zâmbeşte des. Când o vezi de la distanţă poate da impresia că este arogantă dar vă garantez că nu este arogantă deloc şi vă încurajez să vorbiţi cu ea şi să vă convingeţi.

Este şi o dansatoare destul de bună, am agăţat-o imediat după dansul pe bara de pe scenă care este situată vis a vis de bar.

Isabella Negocierea preţului

Nu este loc prea mult pentru negocieri la Goldentime, dar totuşi am vrut să ştiu care era tariful pentru servicii în plus. Am descoperit că era mult prea scump pentru mine deoarece deja plătisem 80 euro pentru intrare şi plănuiam să petrec timp cu două fete în acea noapte. Era joi şi nu era prea aglomerat la clubul cu saună. Ea ceruse 60 pentru CIM, 120 pentru ANAL şi alte servicii. Am refuzat dar m-am asigurat că făcea neprotejat sex oral şi că săruta. Întrucât era încă lipsită de respiraţie de la dans i-am dat câteva minute să îşi ia suflul şi eu m-am hotărât să iau un pahar de apă. Ea a mers să se împrospăteze şi eu m-am decis să fac la fel. Lăsaţi-mă să vă spun, chiar dacă duşurile sunt omniprezente şi de asemenea în vestiarul femeilor şi bărbaţilor nu toată lumea este curată tot timpul. Am descoperit ulterior şi eram destul de nefericit din cauza asta. Dar voi posta despre aşa ceva în altă zi.

Isabella şi actul sexual.

Dacă ar fi să o compar cu fetele de la Laufhause, a fost fantastică. Dacă o compar cu fetele cărora le-am tras-o la saune şi cluburi de noapte, este cam mediocră… în opinia mea.

Deci ce s-a întâmplat? Am mers în camerele principale de la parter cu poza de pe perete ilustrând o fată pe scenă cu bara de la striptease în faţa ei arătând de parcă ar urina. Ea chiar nu urina dar nu m-a excitat.

Isabella mi-a zis ceea ce zic majoritatea fetelor în cameră “Relaxează-te şi lasă-mă să te” ceea ce am şi făcut deşi nu îmi place ordinea asta la acţiune.

Aşadar Isabella se duce colo jos pentru sex oral neprotejat şi cam atât pot spune despre asta. A fost un oral şi m-am simţit bine dar nu fantastic de aceea am aşteptat să fiu îndeajuns de încins şi m-am întors să văd dacă era posibil să sărut şi m-a sărutat franţuzeşte un pic mai mult decât am aşteptat dar nu pentru prea multă vreme pentru că şi-a întors capul. Ceea ce era în regulă cu mine că puteam acum să mă duc să io trag. Are un membru gustos şi e curată şi cumsecade aşa că m-am simţit bine preţ de câteva minute, devenisem destul de excitat şi vroiam să continuu la nesfârşit dar iarăşi m-a oprit un pic prea curând. Acum a trebuit să io bag ceea ce am şi făcut. Am stat în poziţia misionarului pe urmă am întors-o (e uşor de mişcat fiind mica şi slăbuţă) ca să mă călărească. Nu i-a plăcut prea mult la majoritatea fetelor nu le place deoarece preferă să fie perfect pasive cum am simţit că obosise am mutat-o pentru ultima dată ca să o pot fute pe la spate care desigur i-a plăcut cel mai mult.

Cu puţin timp înainte să îmi dau drumu l-am scos pe ală micu afară şi am scos prezervativul şi mi – am dat drumu pe sânii ei care arătau splendid. Spre surpriza mea ea a permis şi nu s-a opus deloc.

După acest act satisfăcător ne-am curăţat cu un şerveţel de hârtie şi mi-a dat un sărut pe obraz şi mi-a arătat un pic de apreciere deşi într-un mod timid. Asta nu înseamnă mare lucru doar arată că nu este dezgustată. Cel puţin eu aşa interpretez, sunt un realist înrăit. Am mers la vestiare, am luat repede banii care îi pregătisem deja pentru ea şi am adăugat încă 10 sau 60 pe care îi ceruse iniţial că îmi plăcea de ea. Şi după ce am tras linia a fost o experienţă plăcută. Am primit un pupic pe dreapta şi pe stânga cum mă lasă stand.

Isabela sumar

Plusuri

  • este frumoasă
  • este o dansatoare bună
  • are un corp superb
  • este o persoană cumsecade

Minusuri

  • nu te va lăsa să te apropii prea mult
  • serviciul e servici
  • destul de de pasivă

I aş mai trag-o încă o dată? Da, aş mai face-o

Nota

Este de 7/10 după mine. Sunt fete mult mai frumoase la Goldentime dar am vrut o pe ea şi nu regret, În zilele când favoritele mele nu sunt acolo îmi voi face o programare la ea.

Posted on December 6, 2012, in Cluburi saună, Fete and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

