Cel mai bun studio asiatic din Viena – frumuseţi adevărate chinezeşt

În Viena poţi găsi multe studiouri Asiatice şi apartamente care de obicei sunt mascate ca saloane de masaj dar care sunt de fapt studiouri de sex şi deoarece sunt în apartament sunt şi ilegale pentru că nu sunt în rând cu legile de prostituţie din Austria. Nu ştiu ce se va întâmpla cu ele în viitorul apropiat dar bănuiesc că va fi o razie mare în capital Austriei şi multe din aceste locuri for fi închise definitiv.

Preţurile la studiourile şi apartamentele asiatice sunt tentante şi poţi să primeşti multe pentru banii tăi acolo. Sexul neportejat nu este rar şi nici scump. Şi de asemenea poţi să ai parte şi de o simulare de prietenă ceea înseamnă că fata te sărută şi este tandră cu tine şi nu se grăbeşte.

Aş putea să redactez o listă cu studiouri Asiatice dar vă sfătuiesc să mergeţi la Austrian Erotikforum şi să vă informaţi de uni singuri în legătură cu studiourile asiatice. Astăzi voi vorbi despre un anumit studio asiatic.

asia girls sex in viena

Studio Asia Girls – cele mai bune fete Asiatice din Viena

http://www.asiagirls.info

Dacă vizitaţi majoritatea website -urilor studiourilor asiatice din Viena veţi vedea întotdeauna imagini uimitoare a acestor fiinţe frumoase pe care ar vrea orişicine să le-o tragă dacă ar avea ocazia este o singură problemă. Acele imagini sunt mai tot timpul false şi fetele pe care le-ai întâlni sunt tot timpul mult mai mari decât arata în poze şi un pic mai puţin frumoase. La asta m-am gândit iniţial când am citit despre acest nou studio Asiatic aşezat în districtul 12 direct pe Gürtel (între timp s-au mutat într-un studio oficial în districtul 20).

Nu pot spune decât că am fost foarte mirat să aud laudele acestui nou studio/apartament şi de aceste fete frumoase care au servici excelent. Am citit despre el pe Erotikforum unde adesea găseşti informaţii bune dar câteodată mai dai şi peste un review fals şi sunt mulţi uşeri falşi de asemenea. Dar cu puţină experienţă înveţi cum să filtrezi şi şti ceea ce este adevărat şi ceea ce este fals.

Mi-am dorit să văd şi să înţeleg de unul singur şi mi-am făcut o programare prin forum şi mesaje private. Acesta este profilul Asia Studiosului unde pot fi contactaţi

asia girls sex erotica viena

http://www.erotikforum.at/mitglieder/asia_girls.259590/

Şi aici îşi postează pozele şi altele

http://www.erotikforum.at/gewerbliche-anzeigen.133/dame-asia-china.392700

Voi adăuga imagini când voi mai avea timp.

Găsind locaţia fetelor din Asia

fete asiatice viena

Când am fost acolo prima dată echipă era încă în apartamentul original din districtul 12, îmi cer scuze că nu mai ştiu numele străzii dar era la colţul dintre Arndtstrasse/Gürte la unele din casele pe dreapta. Parcarea nu era cine ştie ce dar cu puţină răbdare poţi găsi totdeauna un loc acolo. Acum nu este necesar întrucât ele s-au mutat.

Apartamentul era mobilat cu gust şi un tip mi-a deschis uşa şi m-a lăsat să stau într-o cameră de aşteptare care s-a dovedit pe urmă să fie şi camera de futai. Doar una din cele trei fete trebuia să lucreze în respectiva zi dar dintre câte am auzit toate trei arătau cam la fel de bine şi erau cam la fel de pricepute aşa că nu m-a deranjat. Numele fetei disponibile era Yu Li.

Îngeraşul Yu Li întră în cameră

fete asiatice sex in viena

Eram aşa de fericit.Eram prima dată înafara unui oraş Asiatic când am avut ocazia să cunosc o asemenea frumuseţe asiatică într-un bordel şi preţul era bun de asemenea. Am fost de acord că Yu Li este fata pentru mine şi i-am dat 80 de euro pentru o jumătate de oră ceea ce este scump pentru standarde asiatice şi standardele studiourilor Vietnameze în general dar pentru fata aceea, era justificat. Engleza ei era peste mediu mirosea bine şi a zâmbit tot timpul. Am zis că aş vrea un duş şi în timp ce mă conducea la duş a pus o melodie asiatică frumoasă pe stereo. Pe urmă mi-a dat un prosop. Tot apartamentul era mare şi curat iar baia era impecabilă de asemenea. Am intrat amândoi în duş şi ne-am spălat reciproc într-un fel în care doar visezi. Spălatul a ţinut aproape 5 minute şi amândoi am simţit că eram îndeajuns de curaţi să începem acţiunea.

Înapoi în cameră şi sexul

În camere nu erau paturi adevărate, doar saltele pe podea dar erau îndeajuns de bune pentru mine. În noul studio cred că vor fi paturi adevărate acum pentru că ştiu acel studio când avea alţi proprietari.

N-am aşezat pe saltea şi YU LI începe să mă atingă încet şi frumos. Nu am putut să o sărut, îşi întorcea capul înapoi de fiecare dată când încercam dar înafară de aia a fost o experienţă ca de iubită. Pe urmă a început cu oralul încet şi plăcut şi tandru până i-am zis eu să mărească pasul pentru variaţie. Pe urmă am început să cobor la ea să văd ce avea. Mulţi dintre voi aţi fi surprinşi să auziţi că a fost rasă complet. Nu era niciun fir de păr, ceva rar pentru o fată asiatică care de regulă sunt mândre să aibă o tufă deasă. Dacă ar fi să folosesc cuvinte pentru ea aş folosi frumuşică, curată şi drăguţă. Am sărutat-o de aproape 10 ori colo jos. Poate i-a plăcut, nu pot fi sigur niciodată dar s-a comportat de păraca i-a plăcut.

Am încercat poziţiile pe care le încercăm de obicei şi Yu Li nu a avut nicio problemă încercând să ţină pasul cu toate. Nu este genul Acela de fată care stă şi aşteaptă ca treaba să fie făcută, a fost destul de activă până la final.

A fost o experienţă foarte bună cu o tânără Asiatică super drăguţă!

Cred că am petrecut aproape toate cele 30 de minute, după ce am terminat, am făcut încă un duş şi am plecat. Tipul care mi-a deschis uşa a fost şi cel care mi-a dat drumul cu un zâmbet frumos. Nu voi ascunde faptul că el încurajează toţi uşeri Erotikforum să facă un review. El oferă de asemenea o mică recompense dacă îi pot spune aşa. Eu nu am făcut un review acolo pentru că prefer să fac asta pe propriul meu website şi nu am nevoie de un discount.

Am găsit gestul şi recompensa sa drăguţe. Sunt numai review-uri bune despre fete în forum. Voi lăsa la latitudinea voastră să decideţi de ce este aşa. Pot spune că experienţa mea cu Yu Li a fost mult peste mediu la un preţ bun.

Yu Li sumar şi gânduri finale

  • Foarte frumoasă pentru o asiatică
  • Foarte curată şi drăguţă
  • Naturală 100%
  • Preţ bun

8/10 – voi mai merge acolo încă o dată

Acum să arăt noul website şi locaţia

http://www.asiacoco.at/ —– îmi pare rău că este un website urât dar imaginile sunt complet reale.

Acum am aflat că fetele din Asia au construit un nou website propriul lor domeniu

http://www.asiagirls.info – check it ouţ

Romanogasse 21

1200 Wien

Resources to find sex and hostesses în Vienna

Posted on December 6, 2012, in Fete, Studio asiatic and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

