Ce? Ce este această înşelătorie cu taxi şi de ce nu este niciun review de fată sau de bar de data asta?

Îmi pare rău dar acesta este un articol informativ general pentru a avertiza ceilalţi iubitori de sex plătit care vor să vină în Viena şi vor să aibă un timp bun dar au căzut în capcana înşelătoriei cu taxi.

Comision la şoferii taxi

În general este un lucru comun pentru baruri, saune şi cluburi de noapte să plătească un comision la şoferi de taxi ca să aducă clienţi înstăriţi şi adesea beţi timp de ani de zile deja. Ştiu că asta e o practică care există în toate oraşele mari din lume, aşa că nu este o problemă atâta vreme cât este rezonabil.

Cu câţiva ani în urmă mi s-a zis că comisionul era de 100 de Schilling Austriaci iar că acum ar fi în jur de 10 euro.

Până acum totul bine. Este rezonabil şi nimic ieşit din comun. Dacă fiecare par din Viena plăteşte acelaşi tarif pentru un client nu este nimic rău în asta. Concurenţa normală şi corectă. Cinste oferită clienţilor de asemenea asta ne aşteptăm de la o capitală importantă din vestul Europei.

Dar în ultimi ani barurile din Viena au mărit tarifele considerabil atât de mult încât concurenţa nu mai este loială. S-a ajuns atât de departe încât se plătesc 50 de euro pentru un client.

Ştiu asta deoarece sunt adesea beat în weekend-uri şi folosesc un taxi pentru a schimba locaţia sau să merg acasă. Şi se vede pe mine că nu sunt din Austria şi din cauza beţiei sunt o victimă sigură. Ei încearcă să mă ducă la un club de noapte sau bar mai mic. La început este distractiv să văd cum vorbesc despre aceste localuri. Ei folosesc expresii precum:,

  • Fete fantastice fără inhibiţii la acest bar”,
  • Show-uri minunate şi sex ca o iubită”,
  • Atmosferă de lux”.

Nu ar fi o problemă dacă ar vorbi aşa despre Babylon sau un alt local grozav pe care îl voi pomeni mai jos. Dar ei duc oameni care nu cunosc adevăratele posibilităţi sexuale din Viena la locuri mici aproape ridicole. Baruri care nu au aproape nicio prezenţă online. Sunt două baruri din această categorie pe care trebuie să le pomenesc, Eve Bar şi Bar Monaco.

Eve Bar

Ştiam de ceva vreme că ce ei plătesc bani frumoşi taximetriştilor pentru fiecare client adus dar nu îmi imaginam cât de mulţi bani sunt plătiţi de fapt. Acum două săptămâni în urmă la sfârşitul de săptămână mi s-a întâmplat că acest taximetrist încerca să mă ducă la Eve Bar, dorea atât de mult încât era aproape trist. După ceva timp ce el încerca să mă convingă l-am întrebat direct, Omule cât eşti plătit de către nesimţiţi ăştia că să mă duci la ei?!”eve-bar

Sunt convins că a fost instruit să tacă acum dar părea confuz şi uimit tot ce a putut să zică este era că dorea ca eu să mă simt bine. Nu a zis tocmai aşa deoarece engleză să era mediocră, să nu fiu rău, dar cam aşa a zis. L-am mai întrebat şi după ce l-am insultat urât s-a hotărât să mă calmeze spunându-mi cât lua. Se pare că el era plătit 50 de euro pentru un singur client adus pe urmă pentru al doilea primea încă 30 sau 25 am uitat suma exactă.

Sunteţi liberi să faci calculele, cred că dacă reuşea să ademenească un grup de 3 bărbaţi bine îmbrăcaţi la Eve Bar, ar fi primit în numerar sumă frumuşică de 100 de euro de la bar.

Ce înseamnă pentru noi plata lui de 50 de euro pentru un singur barba condus acolo? Asta înseamnă că sunteţi futuţi fără prezervativ!

Dacă ei sunt plătiţi 50 de euro pentru a te agăţa pe tine, barul va încerca să ia cel puţin 300 de euro sau mai mult de la tine. Este un calcul uşor de făcut pentru că ei trebuie să scoată mai mulţi bani pentru a fi rentabil.

Să repet, acelea sunt baruri care nu au o strategie anume online, nu au show-uri, nu au apar la radio sau la TV, nu au adrese de email sau un număr de telefon funcţional, de regulă au doar o pagină principală online unde apare numărul lor nefuncţional. Dar cu toate astea îşi permit să dea 50 de euro la un şofer de taxi pentru un singur tip?

Fiţi precauţi şi lucizi când intraţi într-un taxi din Viena azi. Ei vor să te ducă la locurile unde primesc cel mai bun comision. Ei nu te vor duce la locurile cele mai bune. Sunt mai multe locuri în Viena care merită să fie văzute. Depinde ce doreşti.

Cele mai bune bordeluri din Viena

Dacă doriţi să mergeţi la bordelurile cu cele mai frumoase fete din Viena, acestea sunt locurile pe care le recomand:

  • Clubul cu saună Goldentime;
  • Clubul cu saună Funplast (nu este exact pe gustul meu dar este un loc bun cu foarte foarte multe fete);
  • Clubul de noapte Maxim Wien – cel mai bun club de noapte fară o anumită temă pentru sex în opinia mea cum puteţi deduce din review-urile mele;
  • Laufhaus Vienna – este poate cel mai bun acum dar eu nu văd un viitor fericit pentru Centrele Eros în general în Viena.

Acest post este important şi mi-ar plăcea să îl împărtăşiţi. Ştiu că mulţi cercetează dinainte să vină şi se simt bine înainte să plece.

Nu este în regulă dacă un taximetrist te înşeală.

Cercetările tale online sunt mai valoroase decât 100 de taximetrişti. Vă mulţumesc pentru atenţie!

Posted on December 6, 2012, in Avertismente, Cluburi de noapte and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

