Barby Gallmeyergasse

Barby Gallmeyergasse 16 2

Introducere Barby

Mi-am dorit să cunosc această fată sexy de multă vreme dar nu am putut să îmi fac drum în districtul 19. Aşa că a trebuit să aştept să fac sex cu această frumuseţe mai mult decât plănuisem iniţial. În acest an (2012) în mijlocul lui ianuarie însfârşit am reuşit să ajung şi eram hotărât să fac să se întâmple! O puteţi găsi pe ea pe acest website!

Am cercetat website-ul www.erotikforum.at (cel mai mare şi folositor forum pentru sfătuitori din Austria). Ştiam la ce să mă aştept şi de asemenea ştiam că era destul de (şi încă este) căutată şi ocupată aşa că am făcut o programare pentru a fi sigur. Avea review – uri amestecate dar în general se zicea că era merita banii. O parte din uşerii mai de nădejde îi dăduseră review-uiri bune aşa că am fost convins că banii ar fi bine cheltuiţi. Am condus până la districtul 19 şi am găsit un loc de parcare disponibil, ceea ce este destul de rar dintre câte am înţeles. Am mers în studioul mic (care nu este prea discret dar am avut parte de mai rău şi de locaţii mai la vedere) şi am văzut două fete stând pe canapea de lângă uşă. Când intri în studio vezi un bar dar hai să îi zicem tejghea unde stătea o altă fată. Ea nu părea să fie de meserie, poate era doar în trecere. Însă fetele care stăteau acolo erau destul de atractive dar Barby nu era printre ele. L-am întrebat despre Barby, pomenind de programarea mea şi mi-au spus să revin în 5 minute, pentru că Barby nu a terminat duşul. În mod normal aş fi aşteptat chiar acolo dar m-am hotărât ca să mă plimb de data asta. Nu mă simţeam confortabil stând chiar la intrare unde oricine ar fi intrat putut ea să mă vadă. După plimbarea mea mică, doamna de la tejghea mi-a spus, în engleză perfectă, că Barby ar fi gata într-o secundă şi ar trebuii să o aştept în cameră. Am fost dus în camera alăturată. Cred că sunt vreo 2 sau 3 camere una lângă alta şi dea lungul holului era duşul şi dulapul. După un minut intrase Barby şi am fost fericit că am ales-o imediat ce o văzusem. Este uluitoare dacă îţi plac blondele, înaltă şi sveltă. Nu îmi plac implanturile de silicon dar arată destul de bine pe ea şi fac impresia generală şi mai bună.

barby sex viena

Barby negocierea preţului.

Am discutat despre preţ şi fusese pe undeva la 60/90/130 pentru 15min. /30min/60min. Era cât pe ce să aleg 30 de minute insă mi-a oferit sex neprotejat din senin. Ştiam că studioul era unul dintre acele bordeluri unde poţi face sex neprotejat, dar eram cam debusolat deoarece nu m-am gândit la aşa ceva. În fiorul clipei am fost de acord şi am mai dat încă 50 care, în retrospectivă sunt cam mai mult decât ai plăti pentru aşa ceva de obicei dar la naiba…

După discuţie mi-a zis “Duschen bitte” (vă rog faceţi un duş) ceea ce era destul de scump şi recunosc că deja o aveam sculată. Am mers la duş şi era destul de curat şi aveau tot felul de parfumuri frumos mirositoare şi geluri de duş ceea ce a fost plăcut. Am nevoie să fiu într-un mediu curat când plătesc pentru sex.

Barby şi actul sexual

Înapoi în cameră curat şi proaspăt, ea pregătise deja prosopul şi aşternutul şi am stat un minut şi am început să ne pipăim. Tot timpul fusesem în contact vizual ceea ce m-a făcut să mă simt lejer şi încins. După ceva timp am început să ne sărutăm lent până ea a mers colo jos. Nu am să intru în fiecare detaliu spurcat, atunci blog-ul ar devenii groaznic de lung. Barby a făcut performanţă. M-a supt, lins şi sărutat pe întreg corpul. Nu era totul la iniţiative ei, am ghidat-o i-am arătat ce îmi place şi ea a înţeles. Este o fată bună. Nu a refuzat nimic şi toate poziţiile sunt posibile cu ea întrucât este sportivă. Săruturi pasionale cu limbă nicio problemă, atingea şi pipăia unde doream nicio problemă. Barby este foarte hot când e prinsă în acţiune (într-o zi bună) şi eu dădeam una din performanţele mele mai bune, dacă pot spune aşa!

Cu puţin timp înainte să simt că îmi dau drumu am mers să io trag pe la spate şi i-am tras-o cât de tare am putut. Atunci am crezut că era obosită dar dacă era nu dădea dovadă.

Spre surprinderea mea nu ma oprit când îmi dădeam drumu în ea cea ce nu se întâmplă tot timpul acum. Păi, aş putea să scriu mai multe despre experienţă dar să rezum:

  • Barby arată uluitor
  • este cumsecade dulce şi dăruitoare
  • preţul fusese bun, ceea ce a cerut în plus pentru neprotejat a fost cam multişor
  • studioul este mic şi curat, locurile de parcare sunt greu de găsit

I-aş mai trag-o o dată? Cu siguranţă da

Nota 8 din 10 fără silicon ar fi fost 9

Update 12 iunie 2012

Am fost informat că Barbie a plecat de la studioul din districtul 19 şi poate fi găsită la al doilea district la Engerthstraße 207. Totul pare neschimbat. Preţul şi performanţă şi cum arată. Am auzit că corpul ei devine tare ceea ce nu mă prea excită. Voi vedea eu pentru mine şi pe urmă mă voi hotăra dacă   să mai fac vreo programare sau nu

. barby placeri vienabarby sex vienabarby erotica vienabarby placeri viena

Posted on December 6, 2012, in Fete and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

