Rebecca în Laufhaus Vienna

rebecca sex viena

Rebecca este o fată care are multe feţe şi multe nume. O cunosc deja de mai multă vreme şi am futut-o deja de câteva ori. Rebecca era cunoscută sub numele de Soraya şi Kaleya (sau mă rog ceva similar am uitat exact cum se scrie) şi a lucrat la centre eros doar aici în Viena dintre câte ştiu. Cel puţin nu am văzut poze de ale sale în alte oraşe încă.

Acum poate fi găsită la centrul eros Laufhause Vienna care este în opinia mea unul dintre cele mai bune centre eros din Viena deşi nu îmi place niciunul cu adevărat. Înainte a fost al Laufhaus Rachel, un loc care şi-a făcut renume mai ales din cauză că taxează cinci euro pentru intrare ceea ce este de neconceput la un centru eros de oriunde întrucât încalcă principiile de funcţionare a întregului lor sistemului lor. Nu era prea multă lume acolo… şi ce dacă i-am tras-o oricum.

După aia am descoperit că se mutase la centrul eros Laufhaus Breitenfurterstrasse. Acesta este localizat în districtul al doisprezecelea cu trafic slab de asemenea. Fetele sunt plictisit de regulă acolo. Dar poţi găsi în fete frumoase câteodată. Aşa se întâmplă de regulă la majoritatea centrelor eros şi serviciile pe care le primeşti sunt mediocre şi nu reuşesc să te satisfacă cu adevărat.

Rebeca pozele

nu credeţi că pozele lui Soraya/Kaleya/Rebecca reflectă cu adevărat cum arată. Ea nu mai arată aşa în realitate, pozele au fost făcute cu doi ani în urmă când a fost tânără şi o prospătură. Desigur nu este bătrână dar timpul petrecut în acest domeniu brutal şi-a pus amprenta pe ea.

rebecca sex in viena

Rebecca cu adevărat

În realitate nu primeşti ceea ce vezi atunci. Este destul de scundă şi părul ei este destul de nearanjat de regulă şi nu se sinchiseşte să îşi pună machiaj. Are curul destul de mare şi sexy nu e mic cum ar sugera pozele. Sâni ei sunt încă în formă, măcar acolo există consistenţă cu pozele.

Ea deja vorbeşte binişor în germană dar eu nu pot vorbi încă atât de bine de asta prefer să vorbesc mai ales în engleză şi ea vorbeşte bine în engleză de asemenea.

Conversaţia cu Rebecca – Timpul înseamnă bani

Într-un centru eros conversaţia este rareori importantă deoarece oameni nu merg acolo să vorbească cu fetele. Hai să fim realişti oameni din Austria şi Germania vorbesc prea mult şi fetele tinere nu sunt dispuse să audă problemele lor cotidiene. Cred că am explicat în lini mari ce este un centru eros. Treburile stau altfel într-un bar sau un club de noapte. Acolo poţi să ai o conversaţie decentă cu fetele.

Aşa că conversaţia mea cu Rebecca a fost scurtă şi la subiect şi indiferent cum am încercat să conduc conversaţia am ajuns în două minute să vorbim despre preţ şi serviciile oferite. Timpul înseamnă bani (cuvinte adevărate nu au mai fost zise la un centru eros). Un sistem impersonal şi rece.

Dar nu mă deranja pentru că ştiam înainte şi când am mers să i-o trag nu mă aşteptam la mai mult decât sex sincer.

Preţurile şi sexul

Am postat mai multe cometarii negative sau mai bine zis nu prea euforice despre Rebecca şi poate vă întrebaţi de ce m-am dus să io trag mai mult de odată şi în mai multe locaţii. Motivul e că uneori mă duc în locaţii care sunt mai aproape de mine geographic şi acum un an în urmă am lucrat aproape de districtul 12 din acest motiv am ajuns la centrul eros Laufhaus Rachel unde am cunoscut-o iniţial. De asemenea am fost la centrul eros din Breitenfurterstrasse pentru că era mai convenabil pentru mine atunci. Asta e o parte din explicaţie alta este că pizda ei se potriveşte foarte bine pe pula mea.

Prin, potrivit bine” mă refer că în ciuda tuturor defectelor atunci când suntem în poziţie orizontală actul în sine este întotdeauna foarte bun şi mă simt foarte bine. Nu că Rebecca se strofoca prea mult dar efectiv se potriveşte bine şi majoritatea celor care au placeri similare cu ale mele înţeleg ce vreau să zic.

Preţurile încep la 50 de euro pentru 15 minute şi într-un centru eros sunt tentat să fac ceva rapid deoarece ceea ce vine în plus se acumulează la o sumă frumuşică oricum:

  • Sărutatul 20 de euro în plus
  • Sex oral neprotejat franţuzesc 20 sau 30 de euro în plus
  • Ejaculare în gură 30 de euro în plus

Preţurile de regulă nu sunt negociabile în sensu că, Hei, eşti într-un centru eros şi asta e preţul naibii.”

30 de minute costă 70 de euro şi o oră 120 sau 130. Ceea ce nu este inclus în serviciul de bază este pe deasupra.

Rebecca este o fată curată şi îi place ca şi clienţi ei să fie curaţi şi e bine să mergi la duş ( prezent în toate camerele de la Breitenfurterstrasse şi la Laufhaus Vienna).

Pizda ei (care se potriveşte perfect pe pula mea în caz că aţi uitat) este genul acela de pizdă strâmtă dar cărnoasă care îmi place mie la nebunie. Aş putea să îmi pun faţa în ea şi pula timp de ore ceea ce nu este prea rentabil apropo.

Ţâţele ei sunt în continuare ferme şi au forme bune deşi nu atât de bune cum arată în poze. CU noroc că îi place, măcar, să fie linsă pe ţâţe, se pare că îi place câteodată în opinia mea.

Sărutul nu este ceva ce recomand pentru că nu are rost să te aştepţi să ai experienţa de iubită aşa că nu are rost să plăteşti pentru aşa ceva.

Sexul oral este ok dar nu fantastic, are tehnică dar îi lipseşte pasiunea.

Sexul este bun pentru că poate să se întoarcă în orice poziţie şi nu o să te întrerupă prefăcându-se că o doare undeva. În acest sens este o fată cinstită. Curul ei nu este mic, nu vă lăsaţi induşi în eroare de imagini. Este scundă şi curul ei a devenit cam mare pentru o fată de mărimea ei. Doar vroiam să ştiţi că corpul ei este în general bun dar nu este ca un model şi nu este aproape de ceea ce sugerează imaginile.

rebecca placeri viena

Pe scurt

Pentru o partidă rapidă centrele eros pot fi o opţiune bună şi dacă sunteţi aproape de centrul eros Laufhaus Vienna, puteţi să o vizitaţi pe Rebecca dar să aveţi în minte ceea ce am scris mai sus să nu vă aştepţi să fie ca o prietenă deloc.

Plusuri :

  • Ţâţe faine
  • Faţă drăguţă şi dinţi frumoşi
  • Este la nivel conversaţional cu engleza şi germana
  • Preţurile sunt bune pentru o partidă rapidă

Minusuri:

  • Nu este cu adevărat orientată spre un serviciu bun
  • Am văzut că are un ten urât când nu poartă machiaj
  • Are fundul masiv pentru o fată de vârsta ei
  • Serviciile în plus pot să fie scumpe.

Totuşi am fost la ea de mai multe ori şi poate voi merge în viitor, în opinia mea ea este de nota 7

Posted on December 6, 2012, in Centru Eros, Laufhaus and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

